|
|
|
|
|
|
MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ |
|
ul. Wspólna 2/4, 00-926 |
|
|
|
Warszawa |
||
|
Nazwa i adres podmiotu publicznego |
Raport o stanie |
Portal sprawozdawczy GUS |
|
|
Przedszkole nr 33 "Staromiejskie" |
portal.stat.gov.pl |
||
|
zapewniania dostępności |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
podmiotu publicznego |
Urząd Statystyczny |
|
|
|
|
ul. St. Leszczyńskiego 48 |
|
|
|
|
20-068 Lublin |
|
Numer identyfikacyjny |
93011333600000 |
Stan w dniu 01.01.2021 r. |
Termin przekazania: |
|
REGON |
|
do 31.03.2021 r. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Obowiązek przekazania danych wynika z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2019 poz. 1696, z późn. zm.).
Dane kontaktowe
E-mail sekretariatu podmiotu |
sekretariat.p033@wroclawskaedukacja.pl |
|
|
|
|
E-mail kontaktowy osoby, która |
Monika.Janik@wroclawskaedukacja.pl |
|
wypełniła formularz |
||
|
|
|
|
|
|
Telefon kontaktowy |
717986784 |
|
|
|
|
Data |
2021-03-29 |
|
|
|
|
Miejscowość |
Wrocław |
|
|
|
|
|
||
Lokalizacja siedziby podmiotu |
||
Województwo |
|
WOJ. DOLNOŚLĄSKIE |
|
|
|
Powiat |
|
Powiat m. Wrocław |
|
|
|
Gmina |
|
Wrocław-Stare Miasto |
|
|
|
Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do:
[ ] 1) ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego
[ X ] 2) wojewody
[ ] 3) nie dotyczy
W przypadku wskazania odpowiedzi „nie dotyczy” prosimy o podanie wyjaśnień:
Dział 1. Dostępność architektoniczna
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub 1 obsługę interesantów:
1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier |
[ |
] TAK |
poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne ? |
[X]NIE |
|
|
||
|
[ |
] W części budynków tak, w części |
|
|
nie |
|
|
|
W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o |
|
|
podanie liczby budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier poziome i |
|
|
pionowe przestrzenie komunikacyjne: |
|
|
|
|
|
2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania |
[ |
] TAK |
architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, |
[X]NIE |
|
które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem |
||
|
|
Strona 1
pomieszczeń technicznych? |
[ |
] W części budynków tak, w części |
|
|
nie |
|
|
|
W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o |
|
|
podanie liczby budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich |
|
|
pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych: |
|
|
|
|
|
3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na |
[X]TAK |
|
temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub |
[ |
] NIE |
głosowy? |
||
[ |
] W części budynków tak, w części |
|
|
||
|
|
nie |
|
|
|
W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o |
|
|
podanie liczby budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat |
|
|
rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy: |
|
|
|
|
|
4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku |
[X]TAK |
|
(tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego? |
[ |
] NIE |
|
||
|
[ |
] W części budynków tak, w części |
|
|
nie |
|
|
|
W przypadku wskazania odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – |
|
|
prosimy o podanie liczby budynków, do których podmiot zapewnia wstęp osobie |
|
|
korzystającej z psa asystującego: |
|
|
|
|
|
5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) |
[X]TAK |
|
osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w |
[ |
] NIE |
inny sposób? |
||
[ |
] W części budynków tak, w części |
|
|
||
|
|
nie |
|
|
|
W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o |
|
|
podanie liczby budynków, w których podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi |
|
|
potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób: |
|
|
|
|
|
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej |
Siedziba Przedszkola nr 33 Staromiejskie |
|
Proszę zamieścić tu słowny opis dostępności architektonicznej, wykraczający poza |
we Wrocławiu mieści się przy ul. łąkowej |
|
informacje ujęte powyżej – opis ten będzie stanowić część raportu, który są |
2a . Budynek składa się z dwóch |
|
Państwo zobowiązani opublikować na swojej stronie podmiotowej Biuletynu |
kondygnacji bez windy. Możliwość wejścia |
|
Informacji Publicznej, a w przypadku braku strony podmiotowej Biuletynu |
na teren parteru obiektu dla osób na wózku |
|
Informacji Publicznej – na swojej stronie internetowej |
inwalidzkim tylko od strony |
|
|
ogrodu.Podjazd nie spełnia wszystkich |
|
|
wymogów technicznych, planowane prace |
|
|
likwidujące braki. Schody przy wejściu |
|
|
głównym wyposażone są w jednostronne |
|
|
poręcze. Brak podjazdu.Wejście główne |
|
|
oznaczone tablicą informacyjną. |
|
|
Planowane czynności w zakresie |
|
|
poszerzenia dostępności architektonicznej |
|
|
( w tym również komunikacyjno- |
|
|
informacyjnej). |
|
|
|
|
Dział 2. Dostępność cyfrowa |
|
|
Strona 2
Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2019 poz. 848), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy UzD.
1. Liczba prowadzonych stron internetowych i |
Liczba stron: |
1 |
|
|
|||||
udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot |
Liczba aplikacji: |
0 |
|
|
|||||
posiada deklarację dostępności |
|
|
|
|
|
|
|||
|
Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności |
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lp. |
ID a11y-url |
|
ID a11y-status |
|
ID a11y-data-sporzadzenie |
|
||
|
001 |
http:// |
[ |
] Zgodna |
|
2020-09-23 |
|
||
|
|
p33wroc.przedszkola.net.pl |
[ X ] Częściowo zgodna |
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
[ |
] Niezgodna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Liczba prowadzonych stron internetowych i |
Liczba stron: |
0 |
|
|
|||||
udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot |
Liczba aplikacji: |
0 |
|
|
|||||
nie posiada deklaracji dostępności |
|
|
|
|
|
|
|||
|
Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności: |
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lp. |
|
Adres strony internetowej |
|
|
Zgodność z UdC |
|
||
|
|
|
|||||||
|
Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności: |
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
Lp. |
|
Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej |
|
|
Zgodność z UdC |
|
||
|
|
|
pobrania |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej |
planowana aktualizacja do obowiązujących przepisów. |
|
|||||||
(proszę zamieścić tu słowny opis dostępności cyfrowej, |
|
|
|
|
|
|
|||
wykraczający poza informacje ujęte powyżej – opis ten będzie |
|
|
|
|
|
|
|||
stanowić część raportu, który są Państwo zobowiązani |
|
|
|
|
|
|
|||
opublikować na swojej stronie podmiotowej Biuletynu |
|
|
|
|
|
|
|||
Informacji Publicznej, a w przypadku braku strony podmiotowej |
|
|
|
|
|
|
|||
Biuletynu Informacji Publicznej – na swojej stronie internetowej) |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna
Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?
(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdego sposobu/środka wymienionego w podpunktach a–h)
a. Kontakt telefoniczny |
[X]TAK |
|
|
[ |
] NIE |
|
|
|
b. Kontakt korespondencyjny |
[X]TAK |
|
|
[ |
] NIE |
|
|
|
c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, |
[X]TAK |
|
MMS lub komunikatorów internetowych |
[ |
] NIE |
|
||
|
|
|
d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów |
[X]TAK |
|
internetowych |
[ |
] NIE |
|
||
|
|
|
e. Przesyłanie faksów |
[ |
] TAK |
|
|
|
Strona 3
|
[X]NIE |
|
|
|
|
f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub |
[ |
] TAK |
aplikacje (tłumaczenie online) |
[X]NIE |
|
|
||
|
|
|
g. Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty |
[X]TAK |
|
|
[ |
] NIE |
|
|
|
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” – prosimy określić w jakim czasie od |
[ |
] od razu |
zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka |
[ X ] w ciągu 1 dnia roboczego |
|
migowego: |
||
[ |
] w ciągu 2-3 dni roboczych |
|
|
||
|
[ |
] powyżej 3 dni roboczych |
|
|
|
h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) |
[X]TAK |
|
|
[ |
] NIE |
|
|
|
2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób |
[ |
] TAK |
słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na |
[X]NIE |
|
podczerwień (IR), systemy Bluetooth? |
||
|
|
|
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie liczby |
|
|
posiadanych urządzeń lub środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących: |
|
|
|
|
|
Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych: |
1 |
|
(liczba ta powinna być zgodna z sumą stron internetowych wykazanych w Dziale 2) |
|
|
|
|
|
Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:
(zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdego sposobu/środka wymienionego w podpunktach a–c)
a. tekstu odczytywalnego maszynowo? |
[X]TAK |
|
|
[ |
] NIE |
|
[ |
] Na części stron tak, na części nie |
|
|
|
W przypadku odpowiedzi „Na części stron tak, na części nie” – prosimy o podanie |
|
|
liczby stron, na których podmiot zapewnia informację o zakresie swojej |
|
|
działalności w postaci tekstu odczytywalnego maszynowo: |
|
|
|
|
|
b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo? |
[ |
] TAK |
|
[X]NIE |
|
|
[ |
] Na części stron tak, na części nie |
|
|
|
W przypadku odpowiedzi „Na części stron tak, na części nie” – prosimy o podanie |
|
|
liczby stron, na których podmiot zapewnia informacje o zakresie swojej |
|
|
działalności w postaci nagrania treści w polskim języku migowym: |
|
|
|
|
|
c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)? |
[ |
] TAK |
|
[X]NIE |
|
|
[ |
] Na części stron tak, na części nie |
|
|
|
W przypadku odpowiedzi „Na części stron tak, na części nie” – prosimy o podanie |
|
|
liczby stron, na których podmiot zapewnia informacje o zakresie swojej |
|
|
działalności w postaci informacji w tekście łatwym do czytania: |
|
|
|
|
|
4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2019 r. |
[ |
] TAK |
do 01.01.2021 r. – na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami możliwość |
[X]NIE |
|
|
||
|
|
|
Strona 4
komunikacji w formie określonej w tym wniosku?
(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:
Liczba wniosków – ogółem:
Nazwy użytych form komunikacji określonych we wnioskach ze wskazaniem liczby użyć każdej z tych form:
(wpisać słownie np. alfabet Lorma - 1 raz, druk w alfabecie Braille’a - 3 razy)
Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym
Uwaga: poniższe pytania odnoszą się do okresu sprawozdawczego – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r.
1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w |
[ ]TAK |
postaci wsparcia innej osoby? |
[X]NIE |
(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź) |
|
|
|
|
|
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci wsparcia |
|
innej osoby: |
|
|
|
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego |
|
|
|
2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w |
[ ]TAK |
postaci wsparcia technologicznego, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych |
[X]NIE |
technologii? |
|
|
|
(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź) |
|
|
|
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci wsparcia |
|
technologicznego: |
|
|
|
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego |
|
|
|
3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w |
[ ]TAK |
postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu? |
[X]NIE |
(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź) |
|
|
|
|
|
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci zmian w |
|
organizacji funkcjonowania podmiotu: |
|
|
|
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego |
|
|
|
4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w |
[ ]TAK |
sposób inny niż wymienione wyżej? |
[X]NIE |
(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź) |
|
|
|
|
|
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w sposób inny niż wymienione wyżej:
Na czym polegało zapewnienie dostępu alternatywnego w sposób inny niż wymienione wyżej:
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego
Strona 5
Pokaż informacje o artykule