Loading ....
Przedszkole Nr 33 Staromiejskie we Wrocławiu
Biuletyn Informacji Publicznej
przedszkola nr 33 we Wrocławiu
został stworzony w celu powszechnego
udostępniania informacji publicznej w postaci
elektronicznej
ul. Łąkowa 2a
50-036 Wrocław
tel: 71 798-67-84
e-mail: sekretariat.p033@wroclawskaedukacja.pl
strona: http://p33wroc.przedszkola.net.pl/

 

 

 

 

 

 

 

 

MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ

 

ul. Wspólna 2/4, 00-926

 

 

Warszawa

 

 

Nazwa i adres podmiotu publicznego

 

Raport o stanie

 

Portal sprawozdawczy GUS

 

 

Przedszkole nr 33 "Staromiejskie"

 

portal.stat.gov.pl

 

 

zapewniania dostępności

 

 

 

 

 

 

 

 

podmiotu publicznego

 

Urząd Statystyczny

 

 

 

 

 

ul. St. Leszczyńskiego 48

 

 

 

 

 

20-068 Lublin

 

 

Numer identyfikacyjny

 

93011333600000

 

Stan w dniu 01.01.2021 r.

 

Termin przekazania:

 

 

REGON

 

 

do 31.03.2021 r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Obowiązek przekazania danych wynika z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2019 poz. 1696, z późn. zm.).

 

 

Dane kontaktowe

 

 

E-mail sekretariatu podmiotu

 

sekretariat.p033@wroclawskaedukacja.pl

 

 

 

 

E-mail kontaktowy osoby, która

 

Monika.Janik@wroclawskaedukacja.pl

 

wypełniła formularz

 

 

 

 

 

 

Telefon kontaktowy

 

717986784

 

 

 

 

Data

 

2021-03-29

 

 

 

 

Miejscowość

 

Wrocław

 

 

 

 

 

Lokalizacja siedziby podmiotu

Województwo

 

WOJ. DOLNOŚLĄSKIE

 

 

 

Powiat

 

Powiat m. Wrocław

 

 

 

Gmina

 

Wrocław-Stare Miasto

 

 

 

 

 

Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do:

 

[ ] 1) ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego

 

[ X ] 2) wojewody

 

[ ] 3) nie dotyczy

 

W przypadku wskazania odpowiedzi „nie dotyczy” prosimy o podanie wyjaśnień:

 

 

 

Dział 1. Dostępność architektoniczna

 

 

Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub 1 obsługę interesantów:

 

 

1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier

[

] TAK

 

poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne ?

[X]NIE

 

 

[

] W części budynków tak, w części

 

 

nie

 

 

 

W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o

 

 

podanie liczby budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier poziome i

 

 

pionowe przestrzenie komunikacyjne:

 

 

 

 

 

 

2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania

[

] TAK

 

architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia,

[X]NIE

 

które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem

 

 

 

Strona 1

 

pomieszczeń technicznych?

[

] W części budynków tak, w części

 

 

nie

 

 

 

W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o

 

 

podanie liczby budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich

 

 

pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych:

 

 

 

 

 

3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na

[X]TAK

 

temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub

[

] NIE

 

głosowy?

[

] W części budynków tak, w części

 

 

 

nie

 

 

 

W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o

 

 

podanie liczby budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat

 

 

rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy:

 

 

 

 

 

4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku

[X]TAK

 

(tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego?

[

] NIE

 

 

[

] W części budynków tak, w części

 

 

nie

 

 

 

W przypadku wskazania odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” –

 

 

prosimy o podanie liczby budynków, do których podmiot zapewnia wstęp osobie

 

 

korzystającej z psa asystującego:

 

 

 

 

 

5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków)

[X]TAK

 

osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w

[

] NIE

 

inny sposób?

[

] W części budynków tak, w części

 

 

 

nie

 

 

 

W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o

 

 

podanie liczby budynków, w których podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi

 

 

potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób:

 

 

 

 

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej

Siedziba Przedszkola nr 33 Staromiejskie

 

Proszę zamieścić tu słowny opis dostępności architektonicznej, wykraczający poza

we Wrocławiu mieści się przy ul. łąkowej

 

informacje ujęte powyżej – opis ten będzie stanowić część raportu, który są

2a . Budynek składa się z dwóch

 

Państwo zobowiązani opublikować na swojej stronie podmiotowej Biuletynu

kondygnacji bez windy. Możliwość wejścia

 

Informacji Publicznej, a w przypadku braku strony podmiotowej Biuletynu

na teren parteru obiektu dla osób na wózku

 

Informacji Publicznej – na swojej stronie internetowej

inwalidzkim tylko od strony

 

ogrodu.Podjazd nie spełnia wszystkich

 

wymogów technicznych, planowane prace

 

likwidujące braki. Schody przy wejściu

 

głównym wyposażone są w jednostronne

 

poręcze. Brak podjazdu.Wejście główne

 

oznaczone tablicą informacyjną.

 

Planowane czynności w zakresie

 

poszerzenia dostępności architektonicznej

 

( w tym również komunikacyjno-

 

informacyjnej).

 

 

 

 

Dział 2. Dostępność cyfrowa

 

 

 

 

 

Strona 2

Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2019 poz. 848), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy UzD.

 

1. Liczba prowadzonych stron internetowych i

Liczba stron:

1

 

 

 

udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot

Liczba aplikacji:

0

 

 

 

posiada deklarację dostępności

 

 

 

 

 

 

 

 

Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lp.

 

ID a11y-url

 

 

ID a11y-status

 

 

ID a11y-data-sporzadzenie

 

 

001

http://

[

] Zgodna

 

2020-09-23

 

 

 

p33wroc.przedszkola.net.pl

[ X ] Częściowo zgodna

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[

] Niezgodna

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Liczba prowadzonych stron internetowych i

Liczba stron:

0

 

 

 

udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot

Liczba aplikacji:

0

 

 

 

nie posiada deklaracji dostępności

 

 

 

 

 

 

 

Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lp.

 

 

Adres strony internetowej

 

 

 

Zgodność z UdC

 

 

 

 

 

Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lp.

 

 

Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej

 

 

 

Zgodność z UdC

 

 

 

 

 

pobrania

 

 

 

 

 

 

 

 

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej

planowana aktualizacja do obowiązujących przepisów.

 

 

(proszę zamieścić tu słowny opis dostępności cyfrowej,

 

 

 

 

 

 

 

wykraczający poza informacje ujęte powyżej – opis ten będzie

 

 

 

 

 

 

 

stanowić część raportu, który są Państwo zobowiązani

 

 

 

 

 

 

 

opublikować na swojej stronie podmiotowej Biuletynu

 

 

 

 

 

 

 

Informacji Publicznej, a w przypadku braku strony podmiotowej

 

 

 

 

 

 

 

Biuletynu Informacji Publicznej – na swojej stronie internetowej)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna

 

  1.  

    Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?

 

(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdego sposobu/środka wymienionego w podpunktach a–h)

 

a. Kontakt telefoniczny

[X]TAK

 

[

] NIE

 

 

b. Kontakt korespondencyjny

[X]TAK

 

[

] NIE

 

 

c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS,

[X]TAK

MMS lub komunikatorów internetowych

[

] NIE

 

 

 

d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów

[X]TAK

internetowych

[

] NIE

 

 

 

 

e. Przesyłanie faksów

[

] TAK

 

 

 

 

Strona 3

[X]NIE

 

 

 

f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub

[

] TAK

aplikacje (tłumaczenie online)

[X]NIE

 

 

 

g. Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty

[X]TAK

 

[

] NIE

 

 

 

W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” – prosimy określić w jakim czasie od

[

] od razu

zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka

[ X ] w ciągu 1 dnia roboczego

migowego:

[

] w ciągu 2-3 dni roboczych

 

 

[

] powyżej 3 dni roboczych

 

 

h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty)

[X]TAK

 

[

] NIE

 

 

 

 

2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób

[

] TAK

 

słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na

[X]NIE

 

podczerwień (IR), systemy Bluetooth?

 

 

W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie liczby

 

 

posiadanych urządzeń lub środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących:

 

 

 

 

 

 

Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych:

1

 

 

(liczba ta powinna być zgodna z sumą stron internetowych wykazanych w Dziale 2)

 

 

 

 

 

 

  1.  

    Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:

 

(zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdego sposobu/środka wymienionego w podpunktach a–c)

 

 

a. tekstu odczytywalnego maszynowo?

[X]TAK

 

[

] NIE

 

[

] Na części stron tak, na części nie

 

 

 

W przypadku odpowiedzi „Na części stron tak, na części nie” – prosimy o podanie

 

 

liczby stron, na których podmiot zapewnia informację o zakresie swojej

 

 

działalności w postaci tekstu odczytywalnego maszynowo:

 

 

 

 

 

 

b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?

[

] TAK

 

[X]NIE

 

[

] Na części stron tak, na części nie

 

 

 

W przypadku odpowiedzi „Na części stron tak, na części nie” – prosimy o podanie

 

 

liczby stron, na których podmiot zapewnia informacje o zakresie swojej

 

 

działalności w postaci nagrania treści w polskim języku migowym:

 

 

 

 

 

 

c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?

[

] TAK

 

[X]NIE

 

[

] Na części stron tak, na części nie

 

 

 

W przypadku odpowiedzi „Na części stron tak, na części nie” – prosimy o podanie

 

 

liczby stron, na których podmiot zapewnia informacje o zakresie swojej

 

 

działalności w postaci informacji w tekście łatwym do czytania:

 

 

 

 

 

 

4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2019 r.

[

] TAK

 

do 01.01.2021 r. – na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami możliwość

[X]NIE

 

 

 

 

 

Strona 4

komunikacji w formie określonej w tym wniosku?

 

 

(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

 

 

W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:

 

 

Liczba wniosków – ogółem:

 

Nazwy użytych form komunikacji określonych we wnioskach ze wskazaniem liczby użyć każdej z tych form:

 

(wpisać słownie np. alfabet Lorma - 1 raz, druk w alfabecie Braille’a - 3 razy)

 

 

Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym

 

Uwaga: poniższe pytania odnoszą się do okresu sprawozdawczego – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r.

 

 

1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w

[ ]TAK

 

postaci wsparcia innej osoby?

[X]NIE

 

(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

 

 

 

 

 

W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:

 

Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci wsparcia

 

innej osoby:

 

 

 

Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego

 

 

 

 

2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w

[ ]TAK

 

postaci wsparcia technologicznego, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych

[X]NIE

 

technologii?

 

 

(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

 

 

 

 

 

W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:

 

Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci wsparcia

 

technologicznego:

 

 

 

Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego

 

 

 

 

3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w

[ ]TAK

 

postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu?

[X]NIE

 

(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

 

 

 

 

 

W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:

 

Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci zmian w

 

organizacji funkcjonowania podmiotu:

 

 

 

Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego

 

 

 

 

4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w

[ ]TAK

 

sposób inny niż wymienione wyżej?

[X]NIE

 

(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

 

 

 

 

 

W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:

 

Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w sposób inny niż wymienione wyżej:

 

Na czym polegało zapewnienie dostępu alternatywnego w sposób inny niż wymienione wyżej:

 

Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego

 

 

 

 

 

Strona 5

Pokaż informacje o artykule