Loading ....
Przedszkole Nr 33 Staromiejskie we Wrocławiu
Biuletyn Informacji Publicznej
przedszkola nr 33 we Wrocławiu
został stworzony w celu powszechnego
udostępniania informacji publicznej w postaci
elektronicznej
ul. Łąkowa 2a
50-036 Wrocław
tel: 71 798-67-84
e-mail: sekretariat.p033@wroclawskaedukacja.pl
strona: http://p33wroc.przedszkola.net.pl/

 

ul. Wspólna 2/4, 00-926
Warszawa
MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ
Nazwa i adres podmiotu publicznego
Przedszkole nr 33 "Staromiejskie"
Numer identyfikacyjny
REGON
Raport o stanie
zapewniania dostępności
podmiotu publicznego
Stan w dniu 01.01.2021 r.
93011333600000
Portal sprawozdawczy GUS
portal.stat.gov.pl
Urząd Statystyczny
ul. St. Leszczyńskiego 48
20-068 Lublin
Termin przekazania:
do 31.03.2021 r.
Obowiązek przekazania danych wynika z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
(Dz.U. 2019 poz. 1696, z późn. zm.).
Dane kontaktowe
E-mail sekretariatu podmiotu sekretariat.p033@wroclawskaedukacja.pl
E-mail kontaktowy osoby, która
wypełniła formularz Monika.Janik@wroclawskaedukacja.pl
Telefon kontaktowy 717986784
Data 2021-03-29
Miejscowość Wrocław
Lokalizacja siedziby podmiotu
Województwo WOJ. DOLNOŚLĄSKIE
Powiat Powiat m. Wrocław
Gmina Wrocław-Stare Miasto
Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu
dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do:
[
] 1) ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego
[ X ] 2) wojewody
[
] 3) nie dotyczy
W przypadku wskazania odpowiedzi „nie dotyczy” prosimy o podanie wyjaśnień:
Dział 1. Dostępność architektoniczna
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub 1
obsługę interesantów:
1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier
poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne ?
[
] TAK
[ X ] NIE
[ ] W części budynków tak, w części
nie
[ ] TAK
W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o
podanie liczby budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier poziome i
pionowe przestrzenie komunikacyjne:
2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania
architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia,
które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem
Strona 1
[ X ] NIEpomieszczeń technicznych?
[
] W części budynków tak, w części
nie
W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o
podanie liczby budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich
pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych:
3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na
temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub
głosowy?
[ X ] TAK
[ ] NIE
[ ] W części budynków tak, w części
nie
W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o
podanie liczby budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat
rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy:
4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku
(tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego?
[ X ] TAK
[ ] NIE
[ ] W części budynków tak, w części
nie
W przypadku wskazania odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” –
prosimy o podanie liczby budynków, do których podmiot zapewnia wstęp osobie
korzystającej z psa asystującego:
5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków)
osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w
inny sposób?
[ X ] TAK
[ ] NIE
[ ] W części budynków tak, w części
nie
W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o
podanie liczby budynków, w których podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi
potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób:
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej
Proszę zamieścić tu słowny opis dostępności architektonicznej, wykraczający poza
informacje ujęte powyżej – opis ten będzie stanowić część raportu, który są
Państwo zobowiązani opublikować na swojej stronie podmiotowej Biuletynu
Informacji Publicznej, a w przypadku braku strony podmiotowej Biuletynu
Informacji Publicznej – na swojej stronie internetowej
Dział 2. Dostępność cyfrowa
Strona 2
Siedziba Przedszkola nr 33 Staromiejskie
we Wrocławiu mieści się przy ul. łąkowej
2a . Budynek składa się z dwóch
kondygnacji bez windy. Możliwość wejścia
na teren parteru obiektu dla osób na wózku
inwalidzkim tylko od strony
ogrodu.Podjazd nie spełnia wszystkich
wymogów technicznych, planowane prace
likwidujące braki. Schody przy wejściu
głównym wyposażone są w jednostronne
poręcze. Brak podjazdu.Wejście główne
oznaczone tablicą informacyjną.
Planowane czynności w zakresie
poszerzenia dostępności architektonicznej
( w tym również komunikacyjno-
informacyjnej).Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i
aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2019 poz. 848), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy UzD.
1. Liczba prowadzonych stron internetowych i
udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot
posiada deklarację dostępności
Liczba stron: 1
Liczba aplikacji: 0
Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności
Lp.
ID a11y-url
001
http://
p33wroc.przedszkola.net.pl
ID a11y-status
[
2020-09-23
] Zgodna
[ X ] Częściowo zgodna
[
2. Liczba prowadzonych stron internetowych i
udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot
nie posiada deklaracji dostępności
ID a11y-data-sporzadzenie
] Niezgodna
Liczba stron: 0
Liczba aplikacji: 0
Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:
Lp.
Adres strony internetowej
Zgodność z UdC
Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:
Lp.
Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej
pobrania
Zgodność z UdC
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej
planowana aktualizacja do obowiązujących przepisów.
(proszę zamieścić tu słowny opis dostępności cyfrowej,
wykraczający poza informacje ujęte powyżej – opis ten będzie
stanowić część raportu, który są Państwo zobowiązani
opublikować na swojej stronie podmiotowej Biuletynu
Informacji Publicznej, a w przypadku braku strony podmiotowej
Biuletynu Informacji Publicznej – na swojej stronie internetowej)
Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna
1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych
sposobów/środków wspierających komunikowanie się?
(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdego sposobu/środka wymienionego w podpunktach a–h)
a. Kontakt telefoniczny
[ X ] TAK
[
b. Kontakt korespondencyjny
] NIE
[ X ] TAK
[
] NIE
c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS,
MMS lub komunikatorów internetowych [ X ] TAK
d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów
internetowych [ X ] TAK
[
] NIE
e. Przesyłanie faksów [
] TAK
Strona 3
[
] NIE[ X ] NIE
f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub
aplikacje (tłumaczenie online) [ X ] NIE
g. Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty [ X ] TAK
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” – prosimy określić w jakim czasie od
zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka
migowego:
h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty)
2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób
słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na
podczerwień (IR), systemy Bluetooth?
[
] TAK
[ ] NIE
[ ] od razu
[ X ] w ciągu 1 dnia roboczego
[ ] w ciągu 2-3 dni roboczych
[ ] powyżej 3 dni roboczych
[ X ] TAK
[ ] NIE
[ ] TAK
[ X ] NIE
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie liczby
posiadanych urządzeń lub środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących:
Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych:
1
(liczba ta powinna być zgodna z sumą stron internetowych wykazanych w Dziale 2)
3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej
działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:
(zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdego sposobu/środka wymienionego w podpunktach a–c)
a. tekstu odczytywalnego maszynowo?
[ X ] TAK
[ ] NIE
[ ] Na części stron tak, na części nie
[ ] TAK
W przypadku odpowiedzi „Na części stron tak, na części nie” – prosimy o podanie
liczby stron, na których podmiot zapewnia informację o zakresie swojej
działalności w postaci tekstu odczytywalnego maszynowo:
b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?
[ X ] NIE
[ ] Na części stron tak, na części nie
[ ] TAK
W przypadku odpowiedzi „Na części stron tak, na części nie” – prosimy o podanie
liczby stron, na których podmiot zapewnia informacje o zakresie swojej
działalności w postaci nagrania treści w polskim języku migowym:
c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?
[ X ] NIE
[ ] Na części stron tak, na części nie
[ ] TAK
W przypadku odpowiedzi „Na części stron tak, na części nie” – prosimy o podanie
liczby stron, na których podmiot zapewnia informacje o zakresie swojej
działalności w postaci informacji w tekście łatwym do czytania:
4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2019 r.
do 01.01.2021 r. – na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami możliwość
Strona 4
[ X ] NIEkomunikacji w formie określonej w tym wniosku?
(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:
Liczba wniosków – ogółem:
Nazwy użytych form komunikacji określonych we wnioskach ze wskazaniem liczby
użyć każdej z tych form:
(wpisać słownie np. alfabet Lorma - 1 raz, druk w alfabecie Braille’a - 3 razy)
Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym
Uwaga: poniższe pytania odnoszą się do okresu sprawozdawczego – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r.
1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w
postaci wsparcia innej osoby?
(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)
[
] TAK
[ X ] NIE
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci wsparcia
innej osoby:
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego
2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w
postaci wsparcia technologicznego, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych
technologii?
(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)
[
] TAK
[ X ] NIE
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci wsparcia
technologicznego:
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego
3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w
postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu?
(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)
[
] TAK
[ X ] NIE
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci zmian w
organizacji funkcjonowania podmiotu:
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego
4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w
sposób inny niż wymienione wyżej?
(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)
[
] TAK
[ X ] NIE
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w sposób inny niż
wymienione wyżej:
Na czym polegało zapewnienie dostępu alternatywnego w sposób inny niż
wymienione wyżej:
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego
Strona 5

Pokaż informacje o artykule